Цикъл Haizettes от Gambais

Верига в сърцето на гората Доминион в Рамбуйе, в регионалния природен парк в долината Шевреус, за да откриете разнообразна и спокойна природа. Този поход ще бъде подходящ за любителите на природата и тези, които търсят спокойствие.

туризъм

Средна продължителност, изчислена въз основа на разстоянието, височинната разлика и средна скорост от 3,5 км/ч. За средния проходител тази продължителност включва разумни почивки.

Описание на похода

Паркиране в Gambais, село западно от Montfort-l'Amaury, по протежение на Chemin de la Guerinoterie.

През голяма част от маршрута следвайте маркировката за GR ® 22 (червена и бяла). В противен случай се ориентирайте със знаци, показващи (не систематично) кръстовища и пътеки. Внимание пътеката между новото кръстовище и старата пътека Nogent-le-Roi е трудна за намиране (синя маркировка) и е лошо поддържана.

Без маркиране

(D/A) Преминете бариерата в края на Chemin de la Guerinoterie и следвайте пътеката, водеща вляво. След около 300 м на разклон следвайте лявата пътека (не е показана на картата).

Червени и бели маркировки

(1) Присъединете се към маршрута GR ® 22 и го следвайте надясно нагоре (не поемайте по първата пътека вдясно, която е по-стръмна. След десен завой, а след това наляво, отидете направо по Route de l'Étang de Vitry.

(2) При Poteau de l'Etang Neuf (заслон), завийте надясно на 90 ° по Route de la Chesnaie към Étang Neuf. Вървете покрай езерото, след което прекосете два потока.

(3) След това завийте наляво и вземете Chemin de l'Etang Neuf. Следвайте GR ®, като запазвате курса на югоизток. Chemin de l'Étang Neuf е удължен от Route du Champ Mauduit.
Пресечете асфалтовия път на Vente aux Moines и продължете до D112. Следвайте този път вляво и влезте в Gambaiseul.

(4) На кръстовището тръгнете направо и поемете по пътеката, чийто вход е маркиран с дървена преграда. Разходете се по поляни, след което влезте в гората. На кръстовището завийте наляво в Route du Bocquet. Вървете покрай езерце от лявата страна и вземете дървен мост, за да стигнете до Hêtre des Ponts Quentin.

(5) След това завийте надясно, за да се присъедините към гората и следвайте Route aux Vaches. Останете на главната пътека, маркирана и игнорирайте заминаванията отстрани. Освен в началото, пътеката е в дъното на долината и пресича няколко пъти Ruisseau des Ponts Quentin.

(6) На кръстовището с Route Monnereau продължете направо (GR ® 1 се присъединява към GR ® 22).

(7) Около 300 м по-късно, на разклона, отидете наляво и след това следвайте GR®1 (оставете GR®22 да продължи вдясно с Route aux Vaches).
N.B. Лилавата линия на 1/25000 карта предполага, че GR®1 продължава с GR®22, но е неправилно.
На следващия разклон се придържайте наляво, за да следвате Route des Sept Chênes до кръстовището със същото име.

Без маркиране

(8) На Carrefour des Sept Chênes завийте наляво по Route de la Croix Saint-Jacques (оставете GR ® 1, за да продължите направо). Това води до малък паркинг, точно преди да се присъедините към D138. Следвайте ведомствения път, без да го поемате или пресичате, пресичайки паркинга, за да излезете по горския път на Parc d'en Haut.

(9) Пресечете горския път и следвайте Route des Longues Mares диагонално вляво до кръстовището със същото име.

(10) След това вземете втория отдясно, Route du Grand Veneur (North).

Сини маркировки

(11) На кръстовището на Ноуе поемете по първата пътека вляво. Внимавайте, това може да бъде сложно за забелязване, особено през есента-зимата (да не се бърка с Route de la Noue, втора пътека вляво). Изсечете гората, за да достигнете границата на имот, разположен по стария път за Ноджен-ле-Руа.

(12) След това завийте наляво, за да следвате тази стара пътека. Това може да е малко трудно да се заеме в зависимост от условията. Той е едновременно широк и лошо поддържан. Разходете се покрай оградата на имот вдясно и преминете от един грациозен маркер към друг. Маркировката не винаги се вижда. Дървените пейки пресичат този път.

Без маркиране

(13) Пресечете горския път Haizettes (асфалт) и следвайте Запад, а след това Запад-Северозапад Route de l'Etang de Vitry. Пресечете D112 и продължете отсреща.

(14) На разклона завийте надясно, за да следвате Route du Haut Beaussart. Продължавайте да се насочвате на северозапад, пътеката редува изкачвания и спускания, докато не се пресече с Route de la Vallée Forée.

(15) Следвайте този път вляво и слезте надолу. На разклона изберете правилния път Route du Pont Neuf и веднага пресечете перпендикулярна пътека. На следващото кръстовище тръгнете направо.

(16) На следващото кръстовище завийте надясно по Route de l'Etang de Vitry. Следвайте го направо на северозапад до поста Étang Neuf.

Червени и бели маркировки

(2) Продължете направо по GR ® 22. Слезте надолу и след ляв завой стигнете до кръстовище.

Без маркиране

(1) Наклонете след това наляво (оставете GR ® да отиде надясно). На следващото кръстовище отидете надясно и се присъединете към La Guérinoterie (D/A).

Точки:
16.: км 15,3 - надм. 152 м - Route de l'Etang de Vitry
D/A: км 17,67 - надм. 114 м - La Guerinoterie

Полезна информация

Носете си добри обувки. Някои пасажи са особено кални след дъжда.

На курса няма забелязана водна точка.

Някои горски участъци, между (14) и (16), се извършват по малко маркирани пътеки, тревисти или затрупани с клони, дори по неясни пътеки в храсталака. Този курс изисква добро усещане за посока.

Винаги бъдете внимателни и планирайте предварително по време на туризъм. Visorando и авторът на този лист не могат да бъдат държани отговорни в случай на авария или някакво неудобство, възникнало в тази верига.

Маркировките GR® и PR® са интелектуална собственост на Fédération Française de Randonnée Pédestre.

Мнение и дискусия

Среден

Глобална средна стойност: 4/5
Брой рецензии: 4
Надеждност на описанието: 3.75/5
Надеждност на картата: 4/5
Интерес към туристическата верига: 4.25/5

Глобална марка: 4.33/5

Дата на похода: Петък, 25 октомври 2019 г.
Надеждност на описанието: Начин
Надеждност на картата: Много добре
Интерес към туристическата верига: Много добре

Великолепни горски пейзажи и голямо разнообразие.

Глобална марка: 5/5

Дата на похода: Вторник, 20 август 2019 г.
Надеждност на описанието: Много добре
Надеждност на картата: Много добре
Интерес към туристическата верига: Много добре

Приятен поход, с добро описание
Забележете обаче:
Точка (11) на кръстовището на Ноу е трудно забележима.
Между точка 14 и 16, през този период пътеките са покрити с цъфтящ хедър, даващ великолепни гледки.
Точка (16), която трябва да се избягва: Пътят Etang de Vitry. Това е невъзможен път от хедър, бълбуци, папрати и клони. Препоръчвам да продължите направо до малкия горски път на Gambaiseuil

Глобална марка: 4.33/5

Дата на похода: Понеделник, 01 юли 2019 г.
Надеждност на описанието: Добре
Надеждност на картата: Добре

Здравейте,
Последната част между 16 и 2: маршрут de l 'Etang de Vitry трябва да се избягва, тъй като малко се използва и четка.

Глобална марка: 2,33/5

Дата на похода: Вторник, 25 юни 2019 г.
Надеждност на описанието: Начин
Надеждност на картата: Разочароващо
Интерес към туристическата верига: Разочароващо

Други походи в района

Между езера, дъбови горички, борови гори и брезови гори, красив поход в северната част на гората на Рамбуйе. Разнообразна пътека в спокойна обстановка.

В края на гората на Рамбуйе, Ancien Chemin от Nogent-le-Roy до Montfort-l'Amaury е осеян с паметници, датиращи от Ancien Régime и украсен с флер-де-лиз. Този кратък поход, който изисква добро усещане за посока, започва в сърцето на гората в търсене на тези маркери и завършва в атмосфера на страната.

Поход от станция до станция, в по-голямата си част в култивирана равнина. Подземният акведукт Avre ни придружава в средата на маршрута и в края националната гора Beynes предлага приятни пътеки. Някои красиви църкви допълват картината.

Разходете се по Vesgre след Opton, две малки реки, които заобикалят Houdan. Кука от пилигримския кръст предлага гледка към крепостта и църквата Худан.

В сърцето на гората Рамбуйе, разходка, оцветена с папрати и хедър, за откриване на неолитен долмен и очарователна долина покрай поток.

Туризъм в гората Рамбуйе

Маршрут, който включва приятна първа част от гората и продължава в по-голямата си част между полетата. Присъстват някои елементи от наследството: църкви, стар кръст в гората, ферма, стари мивки и гълъбарници.

Построен на хълм, заобиколен от реките Весгре и Оптън, град Худан има много дървени къщи, църква, която съчетава готически и ренесансов стил и крепост. Този градски маршрут тръгва да открива това богато наследство, като преминава по улици, алеи, пътеки и пътеки покрай реката.

За повече преходи използвайте нашата търсачка.

Описанията и GPS следата на тази схема остават собственост на техния автор. Не ги копирайте без неговото упълномощаване.

Julie_sb
Регистриран от понеделник 07 август 2017 г.